Tréningjeinken nagy hangsúlyt fektetünk a tematika és a módszerek személyre, pontosabban vállalatra szabására. A „dobozos” tréningek helyett az ügyfél valódi igényeiből indulunk ki. Feltárjuk, hogy mire van szüksége pontosan, közösen határozzuk meg a tréning célját.
Vezetői tréningek esetén definiáljuk, hogy melyek azok a szervezeti jelenségek és melyek azok a vezetői viselkedésminták, amelyeket az ügyfél szeretne megváltoztatni. Azonosítjuk, hogy mely vezetői kompetenciák fejlesztésére van szükség és ahhoz a szervezethez leginkább illeszkedő módszertant alkalmazzuk, figyelembe véve a résztvevők tanulási stílusát is.
Kulcsfontosságúnak tartjuk a bizalmi légkör megteremtését és megőrzését a tréning során és azt követően is!
A leggyakrabban akkor kell erre a kérdésre fókuszálni, ha …
- … a munkatársak együttműködési problémái a termelékenység rovására mennek
- … új szervezeti struktúrát alakítunk ki
- … átszervezés történik
- … a munkatársak viselkedését szeretnénk megváltoztatni
A projekt eredményei:
- Javul a munkatársak együttműködése
- Fejlődnek a munkatársak kompetenciái
- Nő a hatékonyság.